Opinia użytkownika: ciasteczko
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Wybrałam się do Banku Millennium w celu wpłacenia gotówki na moje konto osobiste. W placówce panował ład i porządek. Pracownicy byli ubrani schludnie, wszyscy mieli przypięte identyfikatory w widocznych miejscach. Kasjerka była uprzejma i fachowo mnie obsłużyła. Przedstawiła mi również nową ofertę karty kredytowej, mówiła jasno i zrozumiale. Oferta mnie zainteresowała. Udzieliła informacji o korzyściach płynących z dokonywania płatności nową kartą w określonych placówkach, o braku opłat w pierwszym roku i o procedurze jej wydania. Na moje dodatkowe pytania pracownica udzieliła wyczerpujących odpowiedzi. Pracownica była wystarczająco przekonująca, więc podpisałam umowę, dostałam jej egzemplarz, cennik oraz ulotkę informacyjną. Obsługę jak i atmosferę panującą w banku oceniam bardzo dobrze.