Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Po wcześniejszym przejrzeniu gazetki reklamowej pojechałam do marketu specjalnie po to, by kupić kilka wybranych produktów z tej gazetki. Najbardziej zależało mi na kupieniu wody Nestle, która miała być w dość atrakcyjne cenie promocyjnej. Jedno opakowanie, czyli sześciopak wody po 1,5 litra miało kosztować 8,34 zł, zaś za zakup drugiego takiego samego sześciopaku płaciło się tylko połowę ceny, czyli 4,17 zł. Oferta dość atrakcyjna i kusząca, tym bardziej, że akurat ta woda w moim domu schodzi bardzo szybko i trzeba ciągle uzupełniać jej zapasy. Po wejściu na teren sklepu zobaczyłam najpierw bałagan i ogromny tłum klientów. Wszystkie towary w promocyjnych cenach (z gazetki) umieszczone były na paletach, tuż przy samym wejściu. Jednak wody, po którą przyjechałam jakoś tam nie zauważyłam. Poszłam więc do działu z wodami i sokami, bo miałam nadzieję, że chociaż tam zostało parę opakowań. Po drodze zauważyłam, z obsługa sklepu trochę się obija, przechadza po sklepie, a nie zajmuje się tym czym powinna naprawdę. Na całym sklepie pełno było porozstawianych palet, kartonów i nie wiadomo czego jeszcze. Słowem, chaos i bałagan. Na półkach z wodami i sokami woda owszem była, ale panował tam równie wielki bałagan jak na reszcie sklepu. Wszystkie wody były wymieszane między sobą, a o promocyjnej cenie nawet słowa nie było. Jakoś udało mi się po wielu trudach znaleźć dwie zgrzewki wody i zaryzykowałam, mając nadzieję, że cena promocyjna jeszcze obowiązuje. Przy kasie okazało się, że cena była na szczęście taka jak w gazetce (czyli druga zgrzewka za połowę ceny). Obsłużyła mnie dość szybko miła kasjerka, która zresztą do każdego klienta zwracała się w bardzo uprzejmy sposób. Podczas obsługi utrzymywała kontakt wzrokowy z klientami, uśmiechała się i ogólnie zachowywała się bardzo profesjonalnie.