Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu spożywczego sieci Carrefour Market zlokalizowanego przy Al. Jana Pawła II w Lublinie. Strefa wejścia do sklepu była czysta, nie widać było jakichkolwiek śmieci przy śmietniku przy wejściu. Drzwi wejściowe były czyste. Przy wejściu na halę sprzedaży były dostępne koszyki na zakupy, jednak wnętrze większości z nich wyglądało na brudne. Przy wejściu był też stojak na gazetki reklamowe, co prawda gazetki w nim były jednak włożone do góry nogami. Podłoga w sklepie nie wyglądała na brudną, jednak pod butami czuć było ziarna piach, czy ziemi. To wary na półkach były na ogół ładnie poukładane, poza lodówką na wejściu (z promocją filetów z kurczaka). Tu produkty były w istnym chaosie, do tego były też produkty inne nie objęte promocją (np. piersi z kurczaka ale innej firmy - droższe - poza promocją), dlatego łatwo się było naciąć jeśli ktoś nie sprawdził ceny, a zaufał jedynie etykiecie z ceną przy lodówce. Przy kasie nie było kolejki, obsługa szła sprawnie. Jednak nie podobało mi się to, że kasjerka nie poinformowała mnie o tym, że można płacić zbliżeniowio. Wzięła ode mnie kartę i dopiero jak usłyszałem beep to się zorientowałem, ze zapłaciła za mnie za zakupu. A przecież na terminalu mogła być nabita większa kwota niż na kasie. Po to jest system płatności typu paypass abyśmy nie musieli dawać swojej karty do rąk innym osobom typu kasjer. To mnie mocno zirytowało.