Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy marketu budowlano - remontowego sieci Leroy Merlin zlokalizowanego w galerii Olimp w Lublinie. Na parkingu przy markecie nie było problemu ze znalezieniem miejsca nawet na poziomie wejścia głównego. Przed wejściem do marketu ustawione były wózki. Strefa wejścia była czysta. Wokół kosza na śmieci przy wejściu nie było żadnych rozrzuconych papierków, niedopałków papierosów czy innych śmieci. Podłoga na hali sprzedaży była czysta. Towary na półkach były na ogół równo i ładnie poustawiane. Były też dobrze oznakowane odnośnie nazw i cen. Gdy poprosiłem jednego z pracowników marketu o rozpieczętowanie palety z gresem, zrobił to bez zbędnej zwłoki. Pomógł mi też wyjąć pierwszą paczkę z palety. Przy kasach nie było kolejek, kasjerka była miła i uprzejma. Szybko i sprawnie wystawiła fakturę VAT na zakupy. Po zakupach podszedłem do biura obsługi klienta i zapytałem, czy jest możliwość wystawienia faktury na paragon sprzed dwóch miesięcy (zapomniałem wtedy wziąć faktury). Pani stwierdziła, że nie ma problemu i po chwili wydała mi fakturę na podstawie paragonu. Obsługa w BOK była miła i pomocna. Wszyscy pracownicy marketu, których widziałem mieli czyste i schludne firmowe stroje oraz plakietki z imieniem.