Opinia użytkownika: Maria_322
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jestem długoletnim użytkownikiem sieci ORANGE. Posiadam telefon na abonament od 15 lat. Co roku odnawiam umowę z operatorem na kolejny rok, negocjując nowe warunki umowy. Przed upływem terminu końcowego umowy otrzymuję liczne telefony od pracowników przedmiotowej sieci z różnymi ofertami. Wczoraj zadzwoniła do mnie konsultantka sieci i grzecznie zaproponowała przedłużenie umowy na kolejny okres przedstawiając mi swoja propozycję. Oferta była nie ciekawa, wręcz okazało się, że obecne warunki bardziej mi odpowiadają. Po kilku minutach rozmowy poprosiłam, o przesłanie oferty ma skrzynkę pocztową. Niestety okazało się, że jest to nie możliwe. Oferta nie zostanie mi przysłana. Jedynie w dniu dostarczenia umowy przez kuriera mogę spokojnie ją przeczytać w jego obecności i podpisać lub nie. Sytuacja ta mi nie odpowiadała, więc poinformowałam Panią, że nie skorzystam z jej propozycji, z uwagi na fakt, iż zamierzam zmienić operatora. Konsultantka od razu zmieniła ton rozmowy, stała się natarczywa i oburzona. Rozmowa została przerwana nie wiadomo dlaczego. Myślałam, że coś stało się na łączach i Pani oddzwoni, ale niestety nie doczekałam się ponownego telefonu.