Opinia użytkownika: Marta_1676
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Polo Market pod względem asortymentu i cen jest sporą konkurencją dla małych osiedlowych sklepików. Oferuje przede wszystkim artykuły spożywcze oraz podstawowe towary przemysłowe ("domowe 1001 drobiazgów") i z zakresu chemii gospodarczej. Jest również stoisko z alkoholami i wyrobami cukierniczymi (osobna kasa i obsługa). Wyodrębniono też stoisko z mięsem, wędlinami i serami żółtymi (stoisko posiada własną obsługę, ale nie ma osobnej kasy). Pozostała część sklepu jest samoobsługowa. Liczba wózków jest na ogół wystarczająca, natomiast zbyt mało jest moim zdaniem koszyków. Pomimo sporej powierzchni, w sklepie jest ciasno. Wiąże się to nie tyle z odległościami między regałami, co z mnóstwem koszy wypełnionych towarami, poustawianych w przejściach. Prawdziwym problemem tego sklepu jest, w moim przekonaniu, jego personel - nieuprzejmy i zajęty głównie sobą. Ilekroć robię tam zakupy, mam wrażenie, że przeszkadzam jego pracownikom. Takie oznaki grzeczności jak przepuszczenie klienta w przejściu, uśmiech, czy choćby "dzień dobry" i "do widzenia", należą do rzadkości. Podczas jednej z poprzednich wizyt zostałam przez pracownicę ofuknięta, byłam też świadkiem takiego zachowania wobec innych klientów (uwagę też trzeba umieć zwrócić). Dlatego też, gdy jedna z pracownic uprzejmie przeprosiła mnie i córkę za przypadkowe potrącenie, byłam miło zaskoczona. Pracownicę tę widziałam po raz pierwszy. Moje zaskoczenie było tym większe, że uruchomiono drugą kasę, chociaż w kolejce stały tylko cztery osoby. Do kasy przyszła wspomniana już pracownica i po raz pierwszy od dawna, zostałam uprzejmie obsłużona. Pomimo tego miłego akcentu, z poleceniem tego sklepu wolę się wstrzymać, aż do czasu, gdy uprzejme traktowanie klienta stanie się w nim normą.