Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Pragnę podzielić się swoją pozytywną opinia na temat obsługi na infolinii klientów indywidualnych Deutsche Bank. W godzinach wieczornych chciałam się zalogować do swojego internetowego konta, jednakże występował błąd podczas logowania. Zadzwoniłam więc na infolinię w celu wyjaśnienia problemu. Byłam bardzo zadowolona, ponieważ mimo później pory infolinia jest czynna. Pan, który ze mną rozmawiał od razu rozpoznał mój problem i pomógł mi go w ekspresowym tempie rozwiązać po zweryfikowaniu moich danych osobowych. Jestem wyjątkowo zadowolona z tej rozmowy, ponieważ Pan od razu rozpoznał mój problem i pomógł go rozwiązać a dodatkowo infolinia jest czynna do późnych godzin wieczornych. Po zakończeniu sympatycznej rozmowy zostałam miło pożegnana i Pan podziękował mi za rozmowę.