Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: W dniu wczorajszym zatelefonowałam do Orange w celu wyjaśnienia niejasności związanych z fakturą. Aby połączyć się bezpośrednio z konsultantem należy przejść bardzo długi okres oczekiwania i wysłuchiwania automatycznej sekretarki. Czasami odnoszę wrażenie, że ta automatyczna sekretarka jest tak ustawiona, aby uniemożliwić klientom połączenie się bezpośrednio z pracownikiem. Po odebraniu mojego połączenia przez Panią z obsługi zostałam przełączona na obsługę klienta biznesowego, pomimo iż tak też numer został przeze mnie wybrany. Sprawa została wyjaśniona w około 5 minut. Dodatkowo został mi podany numer zgłoszenia oraz uzyskałam informację, że odpowiedź na moje zgłoszenie może zostać wysłana mailowo. Po zakończeniu rozmowy Pani z obsługi podziękowała mi za rozmowę i pożegnała mnie. Czas całkowitego połączenia to aż 19 minut.