Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu Lidl w Lublinie zlokalizowanego przy Al. Jana Pawła II. Przed sklepem była gablota z aktualną ofertą sklepu, szyby w gablocie były czyste, a gazetka była aktualna. Przy wejściu były równo poustawiane wózki na zakupy. Strefa wejścia była utrzymana w należytym porządku, drzwi wejściowe były czyste, również wokół kosza na śmieci przy wejściu było czysto. Przy wejściu na halę sprzedaży była aktualna gazeta z ofertą promocyjną sklepu. Podłoga zarówno w strefie wejściowej jak i dalej na sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Towary na półkach były odpowiednio oznakowane, etykiety były czytelne zarówno w zakresie cen jak i nazw produktów. Dodatkowo produkty o obniżonych cenach (objętych promocją) były dodatkowo wyróżnione czerwoną etykietą przy półce sklepowej. Towary na półkach były ładnie i równo poukładane, nie zauważyłem również braków towarów na półkach. Wszyscy pracownicy marketu byli ubrani w firmowe stroje, które wyglądały na czyste i schludne. Do kas były spore kolejki, ale po chwili zostały otworzone dodatkowe kasy, tak że w sumie wszystkie były otwarte. Dzięki temu oraz sprawnej pracy kasjerów kolejki zostały wręcz momentalnie rozładowane. Kasjerka byłą miła i sympatyczna. Co mi się podoba w Lidlu to to, że kasjerzy czekają z rozpoczęciem kasowania następnego klienta, aż poprzedni spakuje i zabierze swoje zakupy.