Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Karta kodów jednorazowych do obsługi konta internetowego wyczerpała mi się i zaistniała potrzeba aktywowania nowej. To operacja, którą sporadycznie się wykonuje więc zamiast szukać po zakładkach przy koncie internetowym zadzwoniłam na infolinię w nadziei, że będzie to i szybciej i sprawniej. Odebrała kobieta o miłym głosie, przedstawiając się jako Katarzyna zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam jaki jest cel mojej rozmowy i ta sympatyczna dziewczyna zapytała czy jestem zalogowana do konta, byłam więc dalej poszło już „gładko”. Jasno i konkretnie mówiła jakie czynności mam wykonać, widać układ kont internetowych miała doskonale rozeznany i wiedziała która w którym miejscu monitora znajdę daną sekwencję. Gdy wprowadzałam kody uprzedziła abym dokładnie starła farbę maskującą i dokładnie sprawdziła cyfry kodu bo przy aktywacji jest tylko jedna próba jego wprowadzania i w razie błędu będę musiała udać się do oddziału. Wszystko poszło sprawnie i bez zastrzeżeń, pani Katarzyna nie niecierpliwiła się, nie pospieszała moich działań, spokojnym, przyjaznym, takim „ciepłym” głosem mówiła co powinnam zrobić. Na koniec pani Katarzyna zapytała czy może mi jeszcze w czymś pomóc, nie było takiej potrzeby więc powiedziała abym dzwoniła w razie jakichś jeszcze pytań czy problemów i życzyła mi miłego dnia. Rozmowa trwała bardzo krótko, myślę że do 2 minut, sprawę załatwiłam i z jej efektu byłam zadowolona, a to najważniejsze.