Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Byłam zainteresowana zmienieniem operatora na Netię i chciałam osobiście porozmawiać z konsultantem więc wybrałam się do drugiego miasta (najbliżej miałam Chorzów). Znalazłam salon po adresie znalezionym w internecie, w środku zastałam prawie puste, ciemne pomieszczenie z jednym stolikiem i gablotką. Był to przedstawiciel, który miał podpisaną umowę z firmą. Wzbudziło to moje wątpliwości, ale w końcu znalazłam ich na oficjalnej stronie Netii więc zdecydowałam się na internet.Pan Dominik C. zaoferował, że następnego dnia przyjedzie do mnie z gotową ofertą. Nazajutrz pospisaliśmy więc umowę na prędkość internetu 4mb/s. Jakież był moje zdziwienie, gdy 2 tygodnie później zadzownił do mnie dotychczasowy operator z informacją, zę za kilka dni wyłączą mi telefon.Okazało się, że firma Netia nie mogła podłączyć u mnie tej prędkości i pan Dominik dobrze o tym wiedział. Nie miał jednak najwyraźniej pojęcia co oferuje jego firma. To ja musiałam zrezygnować z umowy, wysłać pismo i dodatkowo faks, aby nie przekroczyć terminu rezygnacji, który mi przysługiwał. Gdyby nie zadzwonił do mnie poprzedni operator musiałabym zapłacić za zerwanie umowy lub się z nimi sądzić.Słożyłam skargę na pana C. i najwyraźniej nie byłam jedyna bo według danych na stronie Netii to biuro już nie istnieje.Po tym zdarzeniu mam jednak negatywne skojarzenia z całą marką.