Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu budowlanego OBI w Lublinie, tego przy ulicy Zwycięskiej. Wejście do sklepu było czyste, czysto było też przy wejściu wokół koszy na śmieci. Podłoga w markecie również była czysta i utrzymana w należytym porządku, powiedział bym nawet, ze aż się świeciła i błyszczała co jest rzadkie w tego typu sklepach. Udałem się do punktu obsługi klienta, gdyż dzień wcześniej kupiłem tu doniczki ceramiczne, jednak jak się okazało w domu nie pasowały one do końca kolorystycznie do wystroju salonu ( w sklepie przy zakupie wydawało nam się że będą się dobrze komponować). Do POK była spora kolejka, ale były tam trzy pracownice, które szybko się uwijały i nie czekaliśmy długa na swoją kolejkę. Pani zapytała w czym może pomóc, powiedziałem, że chcemy zwrócić towar, pani poprosiła o paragon, uzupełniła formalności i po chwili dokonała zwrotu kwoty na naszą kartę debetową. Wszystko trwało chwilkę, nie było żadnego marudzenia czy nawet pytania o przyczynę zwrotu zakupionego towaru. Tak powinno być w każdym sklepie, że towar można zwrócić, taki standard jest w większości sklepów na zachodzie Europy, a u nas to wyjątek. Dlatego dla OBI tu należy się duża pochwała.