Opinia użytkownika: Beata_735
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Niedawno zmieniłam operatora swojego telefonu. I na początku potrzebowałam pomocy, ponieważ wielu kwestii nie znam w praktyce. Zadzwoniłam więc na Infolinie i spotkało mnie miłe zaskoczenie, ponieważ połączyłam się z konsultantem po jednym sygnale, czego nie miałam w poprzedniej sieci, gdzie tam czekałam nawet 20 minut, a 5 minut to był standard. Osoba mnie obsługująca była bardzo miła. Wyjaśniłam o co mi chodzi i konsultant bardzo szybko i jasno mi wytłumaczył co mam zrobić. Kompetencja pracownika była wysoka. Wiedział od razu, co ma zrobić oraz ja w tamtej sytuacji. Pracownik był bardzo miły i uprzejmy. Odpowiadał na moje pytania spokojnie i cierpliwie. Oferta Infolinii tej sieci jest dla mnie bardzo ciekawa. Daję o jedną ocenę mniej, ponieważ problem nie został od razu rozwiązany i musiałam czekać jeden dzień, ale zostałam o tym poinformowana i przeproszona. Wyglądu miejsca obsługi nie oceniam, dlatego, że do nie widać, ale organizacja i obsługa jest sprawna i profesjonalna. Bardzo jestem zadowolona ze zmiany operatora.