Opinia użytkownika: Blaszka
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Udałam się do salonu w celu naprawy okularów wcześniej zakupionych w tej sieci, ale w innym miejscu. Ruch w salonie był niewielki, panował porządek. Obsługa zajęła się mną dopiero po moim zapytaniu, mimo że przy recepcji/kasie nie było w tym momencie innych klientów. Personel ubrany w stroje firmowe, schludnie. Sprzedawca był mało życzliwy, niezbyt chętny do pomocy, szczególnie gdy okazało się, że sprawa jest trudniejsza (nie mam pełnych danych co do zastosowanych w okularach szkieł a zakup zrobiony był w innym salonie tej samej marki). Nie zaproponowano mi kontaktu z salonem, gdzie zrobiony był zakup, a sprzedawca powiedział, że dopiero gdy dostarczę dokładne informacje o okularach będą mogli je naprawić. Moje ogólne wrażenie salonu - dobre otoczenie, zła obsługa.