Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Dnia 13.04.2012 r. w godzinach popołudniowych odwiedziłam sklep Intermarche w Nowogardzie. Otoczenie przed sklepem było bardzo czyste i zadbane. Parking przynależał do sklepu, znajdowało się na nim dużo zaparkowanych samochodów. Wewnątrz sklepu, w przedsionku przed salą sprzedaży podłoga była uporządkowana a kosze na zakupy były równo ułożone. Do dokonania zakupu zachęcił mnie szeroki asortyment sklepu. Poszukiwałam papierowych foremek do pieczenia babeczek. Na Sali sprzedaży nie było ani jednego sprzedawcy. W celu znalezienia poszukiwanego produktu byłam skazana sama na siebie. Szukanie produktu zajęło mi około 10 minut. Obsługa na kasie fiskalnej poszła szybko i sprawnie. Niestety Pani obsługująca mnie w tym dniu po wypowiedzeniu kwoty do zapłaty krzyknęła na całe gardło imię swojej koleżanki, aby ta do niej podeszła. Na tym moja obsługa została zakończona. Sprzedawca się ze mną nie pożegnał i nie podziękował za zakupy.