Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Dnia 13.04.2012 r. odwiedziłam sklep „Żabka” w Goleniowie. Do dokonania zakupu zachęciła mnie możliwość płacenia kartą. Podłoga w sklepie była czysta. Na niektórych półkach widoczne były porozrzucane produkty oraz puste kartoniki po produktach. W sklepie znajdował się jeden sprzedawca, który nie był ubrany w firmowy strój ani nie posiadał identyfikatora. Sprzedawca przez całą moją wizytę stał przy kasie fiskalnej, ubrany był w czerwoną koszulkę polo. Zapytałam sprzedawcy czy dostanę może wiórki kokosowe, odpowiedział, że nie. Po spakowaniu wszystkich produktów udałam się do kasy. Sprzedawca skasował wszystkie moje produkty elektronicznym skanerem i wypowiedział kwotę do zapłaty. Gdy podałam kartę w celu dokonania płatności, kasjer trzymając cały czas terminal w ręku poprosił mnie o podanie kodu PIN. Odchodząc od kasy sama podziękowałam za wizytę i pożegnałam się. Sprzedawca odpowiedział mi „do widzenia”.