Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Po dwóch nieudanych podejściach przedłużenia umowy na telefon w salonie Orange w Renomie (kolejka czekających klientów i tylko 2 pracowników), skierowałam się do salonu partnera Orange w Arkadach Wrocławskich. Tu również znajdowało się 2 pracowników, ale byłam pierwszą osobą czekającą w kolejce do obsługi i po kilku minutach od wejścia zostałam zaproszona przez przyjaźnie nastawionego doradcę. Pracownik sprawnie sporządził dla mnie aneks do umowy i zapytał czy już wybrałam model telefonu. Ponieważ jeszcze się nie zdecydowałam, pracownik zaproponował mi 2 nowoczesne telefony i przyniósł je oraz pokazał jak działają i przedstawił ich zalety. Nie byłam jednak przekonana do żadnego z nich, więc doradca przyniósł mi jeszcze 2 inne telefony i teraz już się zdecydowałam i wybrałam model dla siebie. Dokończyliśmy więc podpisywanie umowy, zapłaciłam za telefon i otrzymałam 1 egzemplarz umowy wraz z telefonem w reklamówce firmowej Orange. Pracownik miło podziękował mi za dokonaną transakcję i pożegnał. Cała obsługa przy stanowisku doradcy trwała ok. pół godziny, ale pracownik w żadnym momencie nie dał mi odczuć, że się niecierpliwi moim niezdecydowaniem w wyborze telefonu oraz cierpliwie odpowiadał na moje pytania odnośnie abonamentu, na który się zdecydowałam. W międzyczasie pojawiali się inni klienci, ale w drobnych sprawach i ich obsługą zajmował się drugi pracownik salonu. W pomieszczeniu tym było czysto i panowała optymalna temperatura. Dla klientów czekających w kolejce były przygotowane wygodne krzesła.