Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Przy wejściu do salonu zostałem zauważony skinięciem głowy - pracownicy obsługiwali klientów. Pracownicy schludnie i elegancko ubrani, w sklepie panował ład i porządek. Sposób obsługi dostosowywali do klienta - nie zarzucali sformułowaniami nie zrozumiałymi. Ponieważ kupowałem obrączki, zostałem zaproszony do stanowiska z ekspozycją, gdzie znajdowały się wybrane modele z wiodącej kolekcji. Ponieważ nie wiedziałem jak się zabrać do obrączek - w pierwszej kolejności pracownik pomógł mi dobrać rozmiar by wiedzieć które próbniki obrączek mogę od razu przymierzyć. Następnie zacząłem przebierać w całej gamie aż znalazłem te właściwe. Poinformowano mnie o plusach i minusach zakupu tego właśnie modelu (o braku możliwości zwiększenia/zmniejszenia rozmiaru). Jeszcze raz został sprawdzony rozmiar palca i zamówiłem obrączki. Na moje szczęście wybranka ma taki sam rozmiar jak ja. Dodatkowo wyraziłem zgodę na wyrobienie karty stałego klienta i zaproszono mnie ponownie do skorzystania z usług sklepu i zakupu biżuterii. Ponieważ obszedłem całe miasto za obrączkami zostawiając sobie sklep Apart na sam koniec (przerażały mnie ceny) tak po wyjściu uznałem że trzeba było iść od razu tam i nie tracić czasu na konkurencję.