Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Wieczorem udałem się do tego sklepu na zakupy spożywcze. Wewnątrz sklepu był lekki bałagan, gdyż co chwilę na półkach leżały puste kartony, a obsługi na sali sprzedaży nie było, która mogłaby je pozbierać. Po kilkunastu minutach miałem już wszystkie produkty, niestety kompletowanie ich trwało dłużej niż zwykle, przez właśnie te kartony, które trzeba było przestawiać by wziąć dany artykuł spożywczy.Do kas dużych kolejek nie było, ponieważ otwarto odpowiednią ich ilość (3). Przede mną stała jedna klientka, która była właśnie obsługiwana. Po upływie 2 minut przyszła moja kolej. Kasjerka zeskanowała produkty, podała kwotę do zapłaty, a gdy wręczyła paragon to podziękowała za zakupy i pożegnała się. Brakowało mi przywitania się. Poza tym używała słów grzecznościowych tj. proszę, dziękuję, do widzenia.Była dość burkliwa...