Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Tally Weijl
Treść opinii: Na szybach sklepu były wywieszone plakaty z informacją o przecenie. Ubrania przecenione wisiały oddzielnie od innych na wieszakach, o przecenie informowały etykiety przyczepione do ubrań oraz wyraźne tabliczki. Ubrania wisiały ciasno powieszone i ich oglądanie było niewygodne. W sklepie było dużo klientów - 15-20 osób, ponadto wszystkie przymierzalnie były zajęte. Sprzedawczynie nie wyróżniały się strojem, nie zauważyłam u nich identyfikatorów. Podczas mojej wizyty w sklepie były 3 sprzedawczynie. Byłam druga w kolejce do przymierzalni i czekałam około 5 minut. Nie widziałam przy przymierzalni żadnej pracownicy, która pomagałaby klientkom. Przymierzalnia była ciasna, ale czysta. Jeden z dwóch haczyków na ubrania był zepsuty i wyglądał, jakby za chwilę miał wypaść ze ściany. Kiedy wyszłam z przymierzalni, pojawiła się sprzedawczyni i zapytała mnie, czy ma odwiesić ubrania. Wzięła je ode mnie i poszła je od razu odwiesić. Muzyka w sklepie była nieprzyjemna, zbyt głośna i męcząca.