Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: Bliźniak
Treść opinii: Sp jest podzielony na dwie części - w jednej są ubrania, w drugiej - artykuły do domu - czajniki, pojemniki, itp. Artykuły przemysłowe były poukładane na półkach regału. Półki były czyste, nie zauważyłam kurzu na towarze. Ceny były dobrze widoczne. Koszyki znajdowały się przy wejściu do sklepu oraz na sali sprzedaży, w dziale z ubraniami. Na tym dziale ubrania były rozwieszone na wieszakach, z podziałem na damskie i męskie. Ubrania posiadały widoczne ceny. W sklepie były 3 pracownice. Kiedy przeglądałam wieszaki, podeszła do mnie pracownica, pytając, czy w czymś może pomóc, ale podziękowałam. Jedna z pracownic zajmowała się wykładaniem towaru do metalowego kosza. Szalik, który mi się spodobał, miał skazę, więc zapytałam sprzedawczynię, czy jest może więcej takich szalików. Była zorientowana w ofercie sklepu i uprzejma, kiedy powiedziała, że to już ostatni. Kiedy podeszłam do kasy, nikogo przy niej nie było. Kasjerka przyszła w ciągu około 30 sekund. Nie przywitała mnie, podała tylko cenę i zapakowała szalik do torebki. Dostałam również paragon. Na koniec obsługi sprzedawczyni nic nie powiedziała.