Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Tego dnia udałem się do tego sklepu, aby kupić kurtkę. W sklepie panował porządek, ubrania były poukładane na regałach i poskładane na stołach, a podłoga czysta. Po dłuższych poszukiwaniach nie znalazłem wcześniej już upatrzonej kurtki, więc poprosiłem o pomoc sprzedawczynię, która prawdopodobnie wróciła z zaplecza. Była bardzo sympatyczna i miła, a do tego uśmiechnięta. Poinformowała mnie, że kurtka jest, ale na magazynie, więc mi ją przyniesie. Poprosiłem o rozmiar M i L, po czym ekspedientka udała się do magazynu. Po upływie około 3 minut wróciła i wręczyła mi dwie kurtki. Udałem się z nimi do przymierzalni, by wybrać lepszy model. Panował tu porządek, a ubrania były poukładane na znajdującym się tu regale. Po zmierzeniu kurtek wybrałem jeden model, a drugi odwiesiłem na ramę w przymierzalni. Przy kasie przywitała mnie inna sprzedawczyni, sprawnie odbezpieczyła kurtkę, zeskanowała kod kreskowy, spakowała ubranie do torby i podała kwotę do zapłaty. Po sfinalizowaniu transakcji podziękowała za zakup i pożegnała mnie. Sprzedawczyni była bardzo miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia, a także była uśmiechnięta i nawiązała ze mną kontakt wzrokowy.