Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W chwili wejścia do salonu Empik, znajdowało się w nim 2 pracowników – jeden przebywał na sali sprzedaży i zajęty był układaniem towaru na regale, a drugi znajdował się przy kasie.Mimo, że przez kilka minut chodziłem po salonie, także w pobliżu w/w pracowników, nikt nie zwrócili na mnie uwagi.Po około 5 minutach z pomieszczenia służbowego wyszła kolejna pracownica ciągnąc wózek z kilkoma pudłami z towarem i przystąpiła do wykładania towaru na regał. Można było odnieść wrażenia, że pracownicy nie mają na nic ochoty, zwłaszcza na kontakt z klientem. Biorąc pod uwagę wielkość salonu (jest stosunkowo duży) i małą ilość pracowników, przypuszczam, że faktyczni byli zmęczeni.Chodząc po sklepie zauważyłem, że wszędzie było czysto, towar był równo poukładany, nie widziałem żadnych braków na półkach. Na listwach regałowych widoczne były informacje o możliwości zamówienia towaru niedostępnego w danej chwili w salonie. Z głośników rozbrzmiewała muzyka, telewizor zawieszony nad kasami był włączony, wszystkie komputery w strefie gier także były włączone. Z dwóch stanowisk do słuchania muzyki, jedno było nieczynne, o czym klienci byli informowani wywieszką naklejoną na monitorze. Wszyscy pracownicy ubrani byli w stroje firmowe i posiadali przypięte identyfikatory z imionami.Po długich poszukiwaniach zapytałem pracownika, czy dostanę w salonie płytę Jethro Tull, której nie znalazłem na półkach z muzyką. Zostałem wówczas poproszony do punktu info, gdzie pracownik korzystając z komputera stwierdził, że w salonie takiej płyty nie ma. Od razu poprosił o chwilę cierpliwości, aby mógł sprawdzić, czy istnieje możliwość zamówienia takiej płyty. Po pewnym czasie stwierdził, że nie ma możliwości także zamówienia w/w płyty. Na tym stwierdzeniu nasza rozmowa się zakończyła.Pod względem wyglądu salon prezentował się bardzo korzystnie, natomiast w celu zapewnienia właściwej obsługi klientów, uważam że powinno być w nim zatrudnionych więcej pracowników.