Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Moja obserwacja nie dotyczy konkretnej placówki, a sposobu podejścia w banku BGŻ do klienta i zgłaszanych przez niego reklamacji. Otóż w dniu 05.04.2012 Dokonałem pomyłkowego przelewu kwoty 5100 na rachunek karty kredytowej w BGŻ. W dniu 06.04.2012 udałem się do oddziału w Bełchatowie gdzie przy miłej obsłudze złożyłem pismo o przelanie nadpłaty z karty kredytowej na konto ,które również posiadam w BGŻ. W dniu 12.04 odwiedziłem ponownie placówkę ponieważ pieniądze jeszcze nie wpłynęły, a były mi potrzebne do spłaty zobowiązania. Pan który mnie obsługiwał powiedział ,że jedyne co może zrobić to zadzwonić i poprosić o szybsze rozpatrzenie. Dziś tj. 13.04 nadal nie mam swoich pieniędzy. Niestety muszę stwierdzić, ze karta ta od samego początku była bardzo nieczytelna tzn. księgowanie odbywało się po kilka dni, a jeśli się samemu nie widziało ile się wydało to z salda tego nie można było odczytać. W związku z powyższym odradzam wyrabianie kart kredytowych w BGŻ i zwracanie uwagi na szczegóły w kontaktach z tym bankiem aby się niemiło nie zdziwić jak ja.