Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Zajrzałam dziś do Citibanku, żeby dowiedzieć się o ofertę kont osobistych. Zaraz po wejściu do oddziału zostałam przywitana przez doradcę, który zapytała w czym może mi pomóc i zaprosił do podejścia do stanowiska obsługi. Pracownik zaproponował mi coś do picia i przystąpił do diagnozowania moich potrzeb i oczekiwań względem konta. Doradca zachowywał się bardzo kulturalnie, stosował zwroty grzecznościowe i był miło usposobiony, ale bez nachalności i wciskania produktów bankowych na siłę. Pracownik omówił 2 rodzaje kont osobistych, poinformował mnie o opłatach i korzyściach wynikających z posiadania każdego z nich, a także przedstawił ofertę karty kredytowej. Na koniec doradca zapytał o moją decyzję, a gdy powiedziałam, że ogólnie oferta podoba mi się, ale chciałabym jeszcze porównać ja z innymi, pracownik wręczył mi wszystkie materiały informacyjne nt. tych kont i pozostał tak samo przyjaźnie nastawiony do mnie. W oddziale banku oprócz mnie nie było innych klientów. Byłam obsługiwana na siedząco i miałam zapewniona dyskrecję obsługi właśnie dzięki temu, że byłam jedyna klientką, ponieważ stanowiska obsługi są blisko siebie i można usłyszeć treść rozmowy przy stanowisku obok.