Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tatuum
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - na infolinie bardzo trudno jest sie dodzwonic, nastepnie rozmawiamy z niezbyt kompetentnym personelem i jeszcze 4 razy jestesmy przekierowywani :/ Doczekalam sie jedynie bardziej szczegolowych inforacji na temat mozliwych opcji dostawy.2) Zachowanie i wygląd personelu - nie dotyczy.3) Oferta, cena - w sklepie sa dostepne limitowane pozycje marki Tatuum, czyli wlasnie oferta Unique, ktorej nie mozna dostac w standardowych sklepach. Niestety, nie jest az taka wyjatkowa, jak by sie mozna spodziewac. Sporo intrygujacych krojow i wysmakowanych detali, ale wiele tez rzeczy pospolitych i zwyczajnych. Ceny srednie.4) Organizacja i czas obsługi - dosc dlugo kompletowano moja paczke, za to przesylka przyszla nastepnego dnia kurierem.5) Wygląd miejsca obsługi - sklep jasny i czytelny, troche malo grafiki i opisow, duzo pustego miejsca, ktos mmogl bardziej popracowac nad wypelniniem strony trescia. Jednak nie ma tutaj wrazena nadmiaru, calosc dobrze sie czyta, a informacje sa wyczerpujace.