Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Bartosz_330

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Do salonu Orange udałem się w celu wyjaśnienia niejsnej sytuacji jaka miała miejsce przy przenoszeniu mojego numeru do Orange na kartę. Orange miał z początku jakiś problem z przeniesieniem mojego numeru na kartę do Orange na kartę. Do salonu musiałem przychodzić 3 razy, z czego tylko raz moja wizyta była uzasadniona. Dowiedziąłem się o tym, że jestem na jakiejś liście, która z resztą nic mi nie mówi, ale unimożliwia mi przeniesienie numeru bez dodatkowych weryfikacji. Pracownica nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Podpowiedziała mi,zebym skorzystał z bezpłatnego połączenia z salonowego telefonu. Zadzwoniłem więc na infolionię, ponieważ chciałem wyjaśnić problem na miejscu. Po długim zgłoszeniu konsultantki nawiązałem rozmowę i przedstawiłem swój problem. Niestety po dłuższym momencie sprawdzania moich danych otrzymałem informację, że system wolno "niedziała". To już trzeci raz w salonie Orange słyszałem o tym problemie. Znów nic nie załatwiłem. A nadal ciekawi mnie dlaczego mógł być problem z przeniesieniem numeru na karte na numer na karte w Orange.