Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Poszedłem do tego sklepu, aby kupić parę kosmetyków. Wewnątrz nie było zbyt dużo klientów, a obsługa widoczna i ubrana w stroje firmowe. Pracownicy będący na sali sprzedaży wykładali towar na półki, widoczny był także ochroniarz, który obserwował klientów. W sklepie panował porządek, towary na bieżąco uzupełnianie przez załogę, podłogi, regały oraz lodówka z napojami były czyste.Po wybraniu potrzebnych mi rzeczy udałem się do kasy. Przywitała mnie młoda ekspedientka, sprawnie przeprowadziła transakcję, a także poleciła zakup świeczki wspierającą fundację, która zajmuję się ochroną niedźwiadków. Zgodziłem się na tę ofertę. Następnie wręczyłem ekspedientce kartę płatniczą, ta spytała czy chcę płacić bezdotykowo, także się zgodziłem i po paru sekundach miałem paragony, kasjerka mnie pożegnała i podziękowała za zakupy, po czym opuściłem sklep. Ekspedientka była miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia.