Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: EPI Market
Treść opinii: Poszedłem do tego sklepu, aby kupić świeżą rybę. Wybrałem ten supermarket, ponieważ wszystkie produkty jakie tam zakupiłem były świeże i smaczne, więc ufałem, że tym razem też tak będzie.W sklepie było sporo klientów, więc m.in do działu z rybami była kolejka. Po 3 minutach oczekiwaniach przywitał się ze mną sprzedawca i spytał co podać. Poprosił o świeże filety z dorsza. Pracownik sprawnie i szybko je nałożył na tackę, zważył, ometkował i wręczył mi je. Był miły i uprzejmy, używał zwrotów grzecznościowych tj. proszę, dziękuję, dzień dobry. Następnie powybierałem różne inne potrzebne mi produkty.W EPI panował porządek, produkty były poukładane, towar w pełni zapełniał regały, a podłogi jak i lodówki czyste. Po skompletowaniu wszystkich produktów udałem się w kierunku kas. Tu zastały mnie kolejki, mimo że były wszystkie stanowiska czynne. Po 5 minutach odstania w kolejce przywitała mnie młoda kasjerka i sprawnie zeskanowała produkty, a następnie podała kwotę do zapłaty. Po uiszczeniu rachunku podziękowała za zakupy i pożegnała się ze mną. Była miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych tj. proszę, dziękuję, dzień dobry, do widzenia.