Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu Carrefour market zlokalizowanego w rejonie Osiedla Europejskiego w Krakowie. Przed wejściem na salę sprzedaży były dostępne koszyki. Na sali sprzedaży było sporo nierozpakowanych palet z produktami. Natomiast na półkach nie było widać większych braków w towarze. Ceny również były dobrze widoczne, a mijając czytnik zauważyłam, ze jest czynny. Spieszyło mi się, więc dość szybko spakowałam do koszyka co potrzebowałam. W promocji była kawa Nesca (rozpuszczalna) o poj. 200 gram w cenie 14,99 zł. Przy kasach nie było klientów ani obsługi. Jedyna kasa jaka była czynna to kasa na monopolowym gdzie w kolejce były dwie osoby. Zanim skierowałam się na stoisko monopolowe minął mnie pracownik i powiedział: zapraszam do kasy. Obsługa była błyskawiczna. Po skasowaniu moich produktów na dwa paragony ( moje i sąsiadki) Pan pożegnał się ze mną i powiedział, ze wraca do wykładania towaru. Na obu paragonach nie było błędów a reszta została mi wydana prawidłowo Zaskoczył mnie bardzo mile fakt, że pracownik zostawił wykładania towaru i podszedł aby skasować moje zakupy. Na stoisku monopolowym powyżej 5 produktów jest już kłopot z przekładaniem tych skasowanych.