Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Zajrzałam dziś do sklepu sieci Deichmann, który niedawno został ponownie otwarty po remoncie. Ogólnie wewnątrz sklepu niewiele się zmieniło, poza odświeżeniem ścian - ustawienie regałów z obuwiem, podział na działy damski, męski i dziecięcy oraz umiejscowienie stanowisk kasowych pozostały bez zmian. W sklepie było niewielu klientów. We wnętrzu panowała dosyć wysoka temperatura (niestety remont tego nie zmienił, bo wcześniej też było tu za ciepło), tylko w jednej alejce na środku sklepu czuć było zimny nawiew powietrza. Przeszłam się po sali sprzedaży oglądając wiosenne kolekcje obuwia, ale nie znalazłam nic dla siebie. Zmierzając do wyjścia zauważyłam wieszak z chustami i szalikami i spędziłam przy nim trochę czasu, bo zainteresowały mnie chusty w różne wzory. Ceny apaszek były nawet zachęcające, ale miałam wątpliwość co do ich jakości (niektóre były już pozaczepiane) i w końcu zrezygnowałam z zakupu. W sklepie zauważyłam jedną pracownicę obsługującą przy kasie.