Opinia użytkownika: Kurczak_2
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Między półkami trudno się chodzi ponieważ, strasznie dużo jest nierozstawionych palet w alejkach. To skandal, nie jestem jedyny który to zauważył, może powinni dostać antyznaczek jakości obsługi? Kilka dni temu byłem w takiej sytuacji. Były duże kolejki, tylko kilka kas otwartych. Ja byłem trzeci w swojej. Pani która nas obsługiwała zachowywała się bardzo niekompetentnie. Najpierw gdy Pani przede mną chciała już płacić, kasjerka powiedziała, że jeszcze nie może bo są ciasteczka gratis do herbaty. Zdziwiona Pani powiedziała, że nie chce, ale kasjerka zaczęła naciskać, to było dużą przesadą. Zrezygnowana Pani w końcu poszła szukać tych ciasteczek. Kasjerka nawet nie powiedziała gdzie się znajdują. Trwało to ponad 5 minut. Gdy w końcu była moja kolej, kupowałem chipsy, kasjerka popatrzyła na mnie i niemiłym głosem prawie kpiącym powiedziała "tylko chipsy? ja bym tyle czasu nie stała tylko po to". Reasumując wiedza i kompetencja personelu zła, do poprawki, cały personel do poprawki lub na nowe szkolenia. Zachowanie jak już opisałem powyższy przykład jest także złe. Oferta i ceny są na dobrym poziomie, ale nie wszystko co jest napisane na półkach naprawdę tam jest. Organizacja pozostawia wiele do życzenia. Pani przy kasie dla osób chorych, kobiet w ciąży, widać, że czasami przyjmuje po koleżeńsku znajome osoby, a gdy jest wielki tłok w sklepie i nic na kasie nie robi to także nie pozwala na korzystanie z tej kasy osobom z dziećmi <5 lat. Czas obsługi za długi. Wygląd miejsca zły, jak już pisałem bałagan przez te palety, śmieci na podłodze, po prostu brudno. Czekam na zmianę.