Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: EKO

Treść opinii: Wracając z rodziną z ceremonii święcenia pokarmów wstąpiliśmy też do EKo i tylko dlatego, że przechodziliśmy obok. Jako pierwszy dział sklepu na wejściu to warzywa. Mimo ostatniego dnia handlowego przed rozpoczynającymi się jutro Świętami Wielkanocnymi, na sklepowych straganach warzywnych obfite zaopatrzenie, nawet spóźnialscy swobodnie będą mogli zrobić obfite zakupy. Ja też dokupiłam ogórki zielone 6,99 zł/kg, świeże jakby dopiero zerwane. Przy chłodni okazało się, że jeszcze coś do smarowania chleba trzeba kupić, Smakowita 5,59 zł/500 g w cenie promocyjnej. Przy stoisku z pieczywem świeże kajzerki dla dzieci też się znalazły wśród zakupów 0,35 zł/sztuka. Klientów niewielu było, większość z przystrojonymi koszyczkami, podobnie jak my, przechodząc weszli. Pracownice, widoczne przy półkach sklepowych i w działach do obsługi przy artykułach wymagających ważenia (np. wędliny) to miłe i sympatyczne kobiety, zawsze uśmiechnięte, eleganckie i zadbane, każda ładnie, schludnie wygląda w dwuczęściowym odzieniu pracowniczym, beżowe bluzeczki z haftowanym napisem i zielone lub bordowe fartuszki, na stoisku mięsno wędliniarskim czapeczki dodatkowo na głowie, odzież zawsze czysta i uprasowana, jakby świeżo z pralni założona. W sklepie czysto na posadzce, na regałach z artykułami wyeksponowanymi asortymentami i na stanowiskach pracy poszczególnych pracownic (same kobiety były). Część artykułów w cenach promocyjnych co poznać można było rozpoznać po żółtym kolorze metki cenowej. Dwie kasy obsługiwały nielicznych klientów, na ten czas były w pełni wydolne. Pani Jadzia – kasjerka która podliczała nasze zakupy radośnie i przyjaźnie z rozpromienioną twarzą wykonywała swoje obowiązki. Zakupiłam też papierosy dostępne jedynie przy kasie, pani Jadzia zaproponowała zapalniczkę, najpierw podziękowałam, potem jednak wzięłam bo mój mąż stwierdził, że lada chwila jego przestanie już palić. Profesjonalizm pracownika to także propozycja dodatkowych zakupów przy określonych artykułach, tak na wszelki wypadek i tym razem była trafna, ku zadowoleniu klienta (nabył potrzebę) i sklepu (zbył towar). Profesjonalizm sprzedawcy to jeden ze sposobów zatrzymania klienta bo zadowolony zawsze wróci.