Opinia użytkownika: Beata_735
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Podjechałam pod McDrive z nadzieją na szybkie zakupy posiłku. Zaczęło się bardzo dobrze, zamówiłam szybko jedzenie przy interkomie. Otoczenie restauracji oraz teren do niej należący były czyste i utrzymane w porządku. Interkom był czysty i czynny. Pracownik przywitał mnie szybko i zapytał o zamówienie. Wymieniłam produkty, pracownik zaproponował zestaw, na który się zgodziłam. Sama sprawdziłam zgodność mojego zamówienia z listą na interkomie, ponieważ pracownik nie zapytał mnie czy się wszystko zgadza. A w tym miejscu należy to robić, ponieważ zdarzyło mi się, że dostałam niezgodne zamówienie z moimi oczekiwaniami. Było bardzo dobrze słychać pracownika. Zamówiłam jedzenie i podjechałam do kolejki. Przede mną było 5 samochodów i czas oczekiwania był ponad 8 minut. Obsługa nie pracowała sprawnie. Okienko płatności było zamknięte, więc cała procedura płatności i odebrania zamówienia była w ostatnim okienku. Długo czekałam. Byli klienci stojący za mną, którzy wyjeżdżali z kolejki i nie czekali do okienka. Kiedy podjechałam do miejsca płatności, czekałam jeszcze kilkanaście sekund, aż pracownik otworzył okienko i wziął ode mnie pieniądze. Pracownicy dużo rozmawiali między sobą. Mimo wszystko pracownik był miły i uprzejmy. Był także ubrany w strój służbowy zgodny ze standardem firmy. Dostałam napój i jedzenie, które tym razem zgadzało się z moim zamówieniem. Pracownik wydał sam, spontanicznie resztę i paragon. Podziękował za wizytę, życzył miłego dnia i pożegnał się. Obsługa była miła. Organizacja natomiast była słaba i wszystko trwało długo. Okienka do obsługi w McDrive były czyste i zadbane. Nie oceniam oferty ani asortymentu, ponieważ jest taki sam na całym świecie, jednak firma mogłaby wprowadzić niewielkie nowości, ponieważ jedzenie zaczyna robić się nudne. Tym razem nie była to obsługa fast.