Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu spożywczego sieci Lidl w Lublinie przy al. Jana Pawła II. Na parkingu przed sklepem był utrzymany porządek. Czysta była też strefa wejścia do sklepu. Drzwi i witryny sklepowe wyglądały na czyste, przed sklepem ustawiona jest również gablota z aktualną oferta promocyjną sklepu. Podłoga w sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na sklep był stojak, a w nim ładnie ułożone aktualne gazetki promocyjne. Były one w miejscu łatwo dostępnym i dobrze widocznym dla wchodzących klientów. Towary na półkach były na ogół ładnie i równo poustawiane, jednak było trochę braków na półkach. Dało się to zauważyć szczególnie na stoisku z warzywami i owocami oraz w lodówkach z mięsem (zupełne pustki). Towary były dobrze oznakowane jeśli chodzi o cenę i nazwę, dodatkowo produkty w promocji były dodatkowo wyróżnione czerwonymi etykietami przy półkach. Pracownicy sklepu, byli ubrani w czyste i schludne firmowe stroje. Przy kasie była niewielka kolejka, ale szło w miarę szybko. Gdy już przyszła moja kolej do kasy, to do kasy podeszła pracownica Lidla z klientem i poprosiła kasjera o podliczenie zakupów tego klienta (była to osoba niewidoma). Nikt z klientów nie protestował, natomiast nie to zasługuje na uwagę. Mianowicie na uwagę zasługuje to z jaką uprzejmością i chęcią pomagała klientowi pracownica marketu. Zapakowała mu produkty, pomogła przy płatności (naprowadziła na terminal do płatności kartą). Ale nawet poszła na zaplecze żeby przynieść naklejkę i nakleić ją na jeden z środków czystości który zakupił klient, aby mógł je rozróżnić (bo kupił dwa rodzaje produktów w spray). Naprawdę widać było w zachowaniu tej pracownicy życzliwość i serdeczność, tak powinni zachowywać się wszyscy pracownicy marketów.