Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: 11.04.2012 r. odwiedziła placówkę Poczty Polskiej w Goleniowie przy ul.Konstytucji 3 Maja. Na sali sprzedaży było czysto, a stanowiska pracy były posprzątane i zadbane. Pracownicy Poczty Polskiej byli zadbani, ubrani w firmowe stroje oraz posiadali przypięte identyfikatory. W placówce znajdowało się 5 klientów. Pierwszy klient był obsługiwany przy okienku Banku Pocztowego, dwaj kolejni klienci byli obsługiwani przy okienku pocztowym w głębi sali. Ustawiłam się w najkrótszej kolejce i czekałam na swoją kolej. Byłam pierwszym klientem w kolejce. Pani Asystent po obsłużeniu klienta przede mną, zaprosiła mnie kulturalnie o podejście do okienka. Zakupiłam cztery książki nadawcze i poprosiłam o wystawienie faktury VAT. Czas obsługi od wypowiedzenia przeze mnie słów odnośnie zakupu do momentu wydania produktów i przekazaniu faktury VAT to około 10 minut. Asystent okienkowy musiał odejść od stanowiska pracy w celu przyniesienia z magazynku książek nadawczych a następnie musiał się trzykrotnie upominać swojej koleżanki w drugim pokoju o wprowadzenie książek nadawczych do systemu, ponieważ bez tego Pani, która mnie obsługiwała nie mogła wystawić dla mnie faktury. W tym celu Sprzedawca, który mnie obsługiwał musiał trzykrotnie odchodzić od stanowiska pracy i wracać do niego. Pani Sprzedawczyni była bardzo miła i profesjonalnie podeszła do obsługi klienta, przepraszając mnie na koniec z powodu tak długiego okresu oczekiwania. Czas obsługi był nie do przyjęcia.