Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sławomir_328

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Byłem na poczcie w celu zakupu kilku znaczków i wysłania listów. Na miejscu ten sam widok od dwudziestu lat. Kolejka ok. 15 osób, sześć stanowisk obsługi, z czego tylko dwa czynne. W jednym stanowisku widniała kartka z napisem PRZERWA, w dwóch pozostałych nie było pracowników, brak jakiejkolwiek informacji. Po około 35 min udało mi się kupić znaczki. Za kupione znaczki poprosiłem o wystawienie faktury. Pracownik poczty poinformował mię, że fakturę mam odebrać obok w okienku, gdzie znajduję się informacja.Przy wskazanym okienku czekałem ok 10min na fakturę. Ponownie wróciłem do stanowiska w którym byłem obsługiwany, z prośbą o wystawienie faktury, ponieważ czeka 10 min a przy stanowisku nikogo niema.Pani poinformowała mię, że zaraz ktoś podejdzie i mi tą fakturę wyda.Po kilku minutach zjawiła się osoba która wydała mi fakturę. Na moje pytanie dlaczego to tak długo trwa Pani odpowiedziała, że wszyscy byli zajęci i nikt nie mógł podejść. Zapytałem również, dlaczego przy dużej liczbie petentów nie są czynne wszystkie stanowiska,jednak odpowiedzi nie otrzymałem. Wynika z tego, że jest to standardem poczty, iż klient obsługiwany jest ok35 minut.