Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Do Santandera udałam się w konkretnym celu natomiast chciałam uregulować zaległość sprzed kilkunastu miesięcy.Kompletnie o niej zapomniałam i z chwilą próby podpisania umowy z innym bankiem o pożyczkę wyskoczył komunikat że jestem "klientem" na tzw. czarnej liście.Musiałam uregulować zadłużenie.U pani przy jednym z dwóch stanowisk dowiedziałam się o kwocie zadłużenia.W kasie oczywiście zapłaciłam daną kwotę i zostałam poinstruowana żeby przyjść ponownie jutro, gdy pieniążki już będą zaksięgowane - wtedy można się dowiadywać co dalej z moimi danymi na czarnej liście.Oczywiście udałam się do oddzialiku banku.Ta sama pani poinformowała mnie że mój wniosek o kredyt nadal ma status odmowny gdyż: "dziwnym trafem mają taką odpowiedź z centrali"- to są słowa pani mnie obsługującej.Wróciłam do domu i poszperałam trochę w internecie na ten temat.Pani w banku wcale nie udzieliła mi informacji, gdzie zadzwonić, gdzie i co napisać we wniosku który mam wysłać do Bankowej Informacji Kredytowej.O tych i o wielu innych sprawach dowiedziałam się sama - z internetu.Pracownikom tego banku wcale nie zależało na załatwieniu mojej sprawy.Gdy udałam się kolejny, trzeci raz z prośbą o wydanie zaświadczenia o tym że zadłużenie mam spłacone, o podanie numeru umowy zostałam poinformowana że otrzymam od nich owy dokument następnego dnia za wpłatę 25zł.Lekko się uniosłam.Kierownik wyglądał na "chłopca z ulicy", kompletnie nie przejął się awanturą.Nic mi nie pozostało jak wpłacić 25zł i poczekać kolejny dzień na zaświadczenie.Stojąc przy kasie podałam swój dowód.Pani kasjerka wbiła dane lecz numer umowy się nie pojawił.Między czasie wyszło że "jestem indywidualnym przypadkiem" - słowa doradcy z banku - tym samym zaświadczenia mi nie wydadzą i muszę pisać w tej sprawie do Warszawy - do centrali banku.Okres oczekiwania do 2 tygodni.Jestem strasznie niezadowolona z obsługi tego banku.Tam panuje chaos a pracownicy są niepoinstruowani o kompetencjach.