Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: 10 kwietnia zadzowniłem do biura obsługi klienta sieci Plus GSM aby wyjaśnić różnicę która powstała na ostatniej fakturze. Chodziło mi konkretnie o nadpłatę jaka powstała i czy jest możliwość aby kolejna kwota faktury była po prostu odjęta od tej nadpłaty a reszta zwrócona. Na wstępie odezwał się automat informujący mnie, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 5 minut. W tle słychać było miłą muzykę. Po jakichś 6 minutach zacząłem się niecierpliwić, a konsultant zgłosił się dopiero po 7 minutach. Koszmar. Myślałem, że najgorsze już za mną, ale to był dopiero początek. Odezwała się kobieta z przemiłym głosem, który jak się potem okazało był Jej jedynym atutem. Miałem wrażenie, że jest albo zbyt zmęczona, albo po prostu niekompetentna, bo nawet tak proste sprawy jak potwierdzenie realizacji polecenia zapłaty sprawiały Jej kłopot i powodowały przestój w rozmowie, ponieważ musiała się upewnić i wszystko sprawdzić. Nigdy nie miałem wcześniej takiej sytuacji więc zacząłem się nieco irytować. Moja rozmówczyni chyba to wyczuła, ale winę zwaliła na kłopoty z systemem.. W końcu uzyskałem odpowiedzi na oba zadane przeze mnie pytania. trwało to ok. 23 minut. Podsumowując: długi czas oczekiwania na połączenie oraz znalezienia odpowiedzi na moje pytania daje wiele do życzenia, konsultantka sprawiała wrażenie nieco zagubionej. Była natomiast bardzo miła i miała bardzo miły ton głosu co było tak naprawdę największym plusem tej rozmowy.