Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wprowadzenie kas samoobsługowych w Tesco w Jaworze to duży plus dla tej placówki, jednak zastępowanie prawdziwych kasjerów przez samoobsługowe kasy w pewnych godzinach to moim zdaniem przesada. Po godzinie 7:00 rano ani jedna kasa nie była czynna, zakupy można było skasować samemu tylko w kasie samoobsługowej. Może być to barierą w zrobieniu zakupów dla ludzi starszych, którzy nie są obeznani z tego typu urządzeniami, a którzy z racji tego, iż nie pracują, często wybierają się w godzinach porannych na zakupy. Skasowanie produktów z widocznymi kodami kreskowymi nie jest co prawda dużym problemem - gorzej w przypadku, jeśli wystąpi jakiś błąd i niektórych produktów nie da się kupić bez pomocy obsługi (jak to niedawno było w przypadku soków Kubuś i być może nadal jest, ale nie sprawdzałam, nie chcąc utknąć przy samoobsługowej kasie na długie minuty w oczekiwaniu na personel) lub jeśli trzeba skasować np. pieczywo i szukać ręcznie odpowiedniej pozycji. Chętny do pomocy był pan ochroniarz, ale to i tak za mało, by w 100% komfortowo czuć się w czasie robienia zakupów w markecie.