Opinia użytkownika: Marta_1522
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Do sklepu Kaufland wybrałam się po szybkie i niewielkie zakupy. Wzięłam koszyk, udało mi się upolować jeden wolny bez konieczności wrzucania monety, jednak strasznie ciężko się go pchało, miał powykrzywiane kółka i zbaczał co chwila w inną stronę. Wjeżdżając do budynku ruchomą taśmą w oczy rzuciły mi się niezmiernie pomazane szyby. Po wejściu na sali sprzedaży po oczach raziły pustki - zarówno jeśli chodzi o stoiska z produktami, jak i ilość klientów. Zaczęłam od stoiska z warzywami - chciałam kopić pomidory, jednak te nie wyglądały na zbyt świeże, były rozmiękłe i z plamami. Zrezygnowałam z tego zakupu. Swoim wyglądem zachęciły mnie za to bakłażany. Zdecydowałam się wziąć jeden, tu z kolei miałam problem ze znalezieniem jednorazowych woreczków, nakleiłam więc cenę bezpośrednio na warzywo. Następnie udałam się do stoiska z herbatami, które oferowało mi szeroki wybór produktów. Sięgnęłam produkt najkorzystniejszy dla mnie cenowo i udałam się na stoisko z gazetami. Po drodze mijałam półki, na których brak było wielu produktów, np. mopa Jan Niezbędny. Stoisko z gazetami nie wygląda zbyt estetycznie, widać, ze niektóre gazety były już przeglądane przez wielu klientów. Korzystnym rozwiązaniem jest odbieranie dodatków w punkcie informacyjnym - pod warunkiem, że o tym pamiętamy. Zakończyłam moje szybkie zakupy i udałam się do kas. Otwarte były 2 kasy, co w zupełności wystarczyło, w kolejce przede mną stała tylko 1 osoba, czekałam niecałą minutę, aby moje produkty mogły zostać nabite na kasę. Pani w kasie była uprzejma, jednak bardzo się spieszyła, nie poczekała, aż klient przede mną zapakuje swoje zakupy, tylko od razu zaczęła kasować moje, co spowodowało niewielkie zamieszanie pośród skasowanych produktów. Po zapłaceniu otrzymałam paragon i pani pożegnała mnie z uśmiechem.Supermarkety Kaufland cenię sobie za duży wybór produktów i niskie ceny, jednak ich jakość, a także obsługa klienta pozostawia na razie wiele do życzenia.