Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Udałem się do tego sklepu, aby zareklamować obuwie. Wewnątrz było sporo klientów, którzy oglądali i przymierzali odzież. Obsługa była widoczna i widziałem jak ekspedientka pomagała klientce. Przy kasie stało 2 klientów, których obsługiwał młody sprzedawca. Ustawiłem się w kolejce i po 5 minutach z uśmiechem na twarzy przywitał mnie ten pracownik. Gdy powiedziałem mu, że przyszedłem złożyć reklamacje to zmienił mu się wyraz twarzy na mniej przyjazny. Wziął telefon i zadzwonił do kogoś z pytaniem, czy ta osoba nie chciałaby przyjść i spisać protokołu reklamacyjnego. Niestety sprzedawca usłyszał odmowę i musiał sam to zrobić. Pracownik nie za bardzo wiedział jak się posługiwać programem komputerowym, by spisać protokół, więc sporo czasu mu to zajęło. Po upływie 7 minut wydrukował 3 egzemplarze i poprosił o podpis na każdym z nich. Następnie wręczył mi jeden z protokół i pożegnał się ze mną. Pracownik był miły i uprzejmy, używał zwrotów grzecznościowych tj. proszę, dziękuję, do widzenia, ale nie był w pełni wyszkolony. Nie posiadał plakietki z napisem: uczę się, więc w mojej opinii powinien umieć spisać reklamację.W sklepie było czysto, ubrania poukładane na stołach i na wieszakach. W tle grała muzyka, która jak dla mnie była zbyt głośno i po chwili rozbolała mnie głowa.