Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Podczas sobotnich zakupów odwiedziłam Super-Pharm zlokalizowane w bytomskiej Agorze. Przy wejściu zostałam powitana przez Panią, która była w pierwszej alejce sklepu. Jak się później okazało Pani była najprawdopodobniej hostessą firmy Colgate, ponieważ pomogła mi przy wyborze nici dentystycznych. Pani sama zainteresowała się kiedy przystanęłam przy stoisku z asortymentem past i szczoteczek do zębów – podeszła i zaproponowała swoją pomoc. Pani była uprzejma, ubrana w firmowy strój z logo Colgate, ale rozmowa była rzeczowa i wcale nie odebrałam jej jako natarczywą. Wnętrze sklepu było czyste. Jedyną niedogodnością jest bardzo niewielka ilość miejsca pomiędzy niektórymi regałami (szczególnie w miejscu, gdzie wyeksponowane są perfumy) co powoduje, że trudno tamtędy przejść. Udałam się w dalszą część sklepu, gdzie postanowiłam wybrać balsam – po chwili zastawienia kolejna Pani zaoferowała swoją pomoc w wyborze. Podziękowałam, ponieważ moje zastanowienie wynikał jedynie z porównywania cen. Aczkolwiek doceniam, że pracownicy zwracają uwagę na „zagubionych” klientów. Pracownicy mają służbowe ubrania przez co nie trudno ich znaleźć w przypadku potrzeby pomocy lub informacji. Udałam się do kasy, gdzie niestety okazało się jest kilkuosobowa kolejka. Obsługa była w miarę szybka, ponieważ były otwarte 2 kasy (jedna z kas była zamknięta). Czas oczekiwania wynikał jednie z dużego natężenia klientów. Lubię dokonywać zakupów w sieci Super-Pharm, ponieważ bardzo często trafiam na interesujące promocje cenowe.