Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Niejaki pan Piotr B. zadzwonił do mnie z nową ofertą abonamentową 19,99 zł/brutto – 80 minut do wszystkich wymienne na sms-y, telefon Nokia C 201 za 1 zł. Oferta z jakiej warto skorzystać, gdyby nie fakt że na kolejny numer (mam już trzy, korzystam z dwóch). Miły i sympatyczny głos młodego człowieka i wyselekcjonowany dobór słów brzmiały bardzo przekonująco, jednak ja nie należę do osób, które łatwo dają się przekonać, nawet gdy okazje jest niebywała. Wiedza pana Piotra i sposób prowadzenia rozmowy oraz argumenty w lot wysuwane na moje kolejne odmowy i ich uzasadnienia rozbawiły mnie bardzo, nawet mój słyszalny (w pewnym) momencie śmiech nie zniechęciły tego doradcy Biura Obsługi Klienta T-Mobile i zaproponował też opcję z mobilnym Internetem, przedstawiając zalety takiego rozwiązania. Był nader elokwentny w rozmowie i można było wyczuć, że świetnie czuje się w swojej roli, zna się na rzeczy i wie w którym momencie co powiedzieć. Taki pracownik to prawdziwy skarb, choć mnie nie przekonał. Gdybym jednak nie miała proponowanych mi ofert i adekwatnych rozwiązań tej dziedziny komunikacji, z pewnością zyskałby w mojej osobie klienta. Nie dałam się namówić, przyjął to z wyrozumiałością, pożegnał się ze mną sympatycznymi słowami, życząc udanych nadchodzących świąt z nadzieją kolejnej rozmowy – do usłyszenia. To przypomniało mi słowa reklamy: T-Mobile, bądźmy w kontakcie. Ta krótka, 3 może 4 minutowa rozmowa tylko poprawiła mi mój i tak dobry nastrój.