Opinia użytkownika: Monika_2005
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Na spotkanie z doradcą kredytowym byłam umówiona na godz. 18.00. Przyszłam nieco wcześniej więc spokojnie powiadomiłam o swojej obecności i gotowości do rozmowy.Pani kazała mi poczekać, co uczyniłam. Niestety poproszono mnie do pokoju dopiero koło 18.30 mimo to że byłam wcześniej umówiona i osoby z infolinii zapewniały mnie, że nie będę czekać.Doradca kredytowy był miły i odpowiedział mi na wszystkie pytania mimo to, że jak się późniewj okazało pracował tylko do godz. 18.00 ( skąd w takim razie umawianie na tą godz.?).Okazało się niestety, że nie mogę dostać w banku kredytu co mnie zdziwiło i zanieppkoiło. Pani zasugerowała wyujaśnienie sprawy w BIK. Jednak w innym banku bardziej sie postarano aby wyjaśnić skąd negatywna odpowiedź systemu co pomogło mi zająć się sprawą i dostać kredyt. Cała siedziba banku wydawała mi się nieco za mała.Brakowało przestrzeni i dyskrecji, słyszałam mimo woli informacje udzielane przez innych Klientów banku. Zdziwiło mnie także to, że w zamkach szafek z dokumentami były kluczyki. Przez pewien moment zostaliśmy sami w sali, gdyż konsultant wyszedł na górę i można byłoby pewnie coś z szafek wyciągnąć( co z bezpieczeńsm dokumentacji?). Rozumiem, że są kamery- ale mimo to zdziwiła mnie cała sytuacja.