Opinia użytkownika: Tomasz_1631
Dotycząca firmy: Reporter
Treść opinii: Wychodząc ze sklepu Reporter razem ze świeżo zakupionymi spodniami miałem poczucie dobrego zakupu. Mogło być jednak zupełnie inaczej. Początek nie zapowiadał bowiem niczego dobrego. Wchodząc do sklepu niemal od razu zostałem przywitany przez pracowniczkę uprzejmym pytaniem czy może w czymś pomóc. Podziękowałem gdyż chciałem spokojnie rozejrzeć się po asortymencie, który wydawał się szeroki (sam sklep również prezentował się nienagannie pod każdym względem). Niestety nie minęły dwie minuty gdy po raz kolejny, tym razem inny pracownik również zaoferował swą pomoc. Pomyślałem, że nici ze spokojnego rozeznania się w ofercie. Oczywiście również w tym momencie spokojnie podziękowałem. Gdy po następnych kilkudziesięciu sekundach podeszła kolejna sprzedawczyni z tym samym pytaniem poczułem się jak intruz. Rozumiem, że taka jest ich praca, lecz to była przesada. Stwierdziłem, że niezależnie od wszystkiego muszę sprawdzić to po co przyszedłem, tzn. ofertę spodni. Od tego momentu wizyta w sklepie była już przyjemniejsza. Spodobało mi się kilka par. Od chwili chęci ich przymierzenia pomoc pracownika była już jak najbardziej wskazana i bardzo mi pomogła w doborze odpowiedniej pary. Wydaje mi się, że jeszcze kiedyś trafię do tego sklepu, oczywiście mam nadzieje, że już nie będę "atakowany" ze wszystkich stron pytaniami o pomoc.