Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Electra

Dotycząca firmy: Avans.pl

Treść opinii: W SKLEPIE AVANS KUPIŁAM SPRZĘT AGD. W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE SPRZĘT BYŁ SPORYCH ROZMIARÓW, ZAMÓWIŁAM TRANSPORT DO DOMU. NIESTETY GODZINA DOSTAWY, NA KTÓRĄ BYŁAM UMÓWIONA RÓŻNIŁA SIĘ KILKOMA GODZINAMI. PÓŁ DNIA CZEKAŁAM NA PRZYWÓZ, ZA KTÓRY SŁONO KOSZTOWAŁ. A WRACAJĄC DO SAMEGO ZAKUPU, SAM SPRZĘT AKURAT BYŁ W PROMOCJI, WIĘC UDAŁO MI SIĘ GO KUPIĆ TANIEJ NIŻ W INNYCH SKLEPACH, NIESTETY OSTATNI RAZ POSTANOWIŁAM DOKONAĆ TAM ZAKUPU. KIEDY WESZŁAM OBSŁUGA NAWET MNIE NIE ZAUWAŻYŁA, BO BYLI ZAJĘCI KOMPUTEREM, KIEDY W KOŃCU POPROSIŁAM O OBSŁUGĘ, JEDEN ZE SPRZEDAWCÓW ŁASKAWIE PODSZEDŁ DO MNIE. GENERALNIE PRACOWNIK NIE ZA WIELE POWIEDZIAŁ O PRODUKCIE, NA SZCZĘŚCIE WIĘCEJ WYCZYTAŁAM NA NECIE I WIEDZIAŁAM CZEGO SZUKAM. PONIEWAŻ MIAŁAM REMONT, DOPIERO PO KILKU DNIACH ROZPAKOWAŁAM TOWAR, ALE JUŻ NA POCZĄTKU ZORIENTOWAŁAM SIĘ, ŻE TOWAR NIE JEST W ORYGINALNYM OPAKOWANIU,A PO ROZPAKOWANIU OKAZAŁO SIĘ, ŻE BRAKUJE JEDNEJ CZĘŚCI ORAZ GWARANCJI. KIEDY POSZŁAM DO SKLEPU ZGŁOSIĆ TO, SPRZEDAWCA OSKARŻYŁ MNIE, ŻE CHCĘ WYŁUDZIĆ CZĘŚCI, A GWARANCJĘ ZGUBIŁAM, KIEDY JEDNAK ZAPYTAŁAM O SZEFA, WYCIĄGNĄŁ GWARANCJĘ SPRZĘTU SPOD LADY I PODBIŁ. NIESTETY BRAKUJĄCĄ CZĘŚĆ MIAŁAM SOBIE ZAMÓWIĆ WE WŁASNYM ZAKRESIE I ZAPŁACIĆ ZA NIĄ! JEŚLI CHODZI O MIEJSCE, TO NIESTETY POMIESZCZENIE NIE BYŁO ZBYT DUŻE,A CZĘŚĆ SPRZĘTÓW BYŁA ZAKURZONA LUB NIECHLUJNIE POPAKOWANA.