Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 31.03.12r. robiłem zakupy w Tesco. Chwilę po wejściu usłyszałem komunikat, że z powodu awarii terminali, płatności kartami nie mogą być realizowane. W sklepie było w miarę czysto, panował porządek. Zaopatrzenie było dobre, towary poukładane, opatrzone cenami.Robiąc zakupy nie natrafiłem na towary przeterminowane lub uszkodzone. W związku z tym, że w sklepie byłem długo (ponad godzinę) miałem nadzieję, że awaria uniemożliwiająca skorzystanie z karty kredytowej zostanie usunięta. Niestety tak się nie stało i zmuszony byłem udać się do bankomatu po gotówkę.Przy kasach były kolejki średniej długości. Po ok. 5 minutach oczekiwania, gdy nadeszła moja kolej zostałem powitany przez ubraną w strój firmowy kasjerkę. Po zeskanowaniu 2-3 towarów została ona zagadnięta przez inną pracownicę, z którą rozmawiała ok. 20 sekund. Może nie jest to wielki problem, ale odczułem to jako zachowanie nieco lekceważące.Ogólnie sklep zrobił na mnie nie najlepsze wrażenie.