Opinia użytkownika: Agnieszka_2120
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Sklep prawie pusty, mało klientów. Przy wejściu są stanowiska komputerowe dla personelu, gdzie również dokonuje się transakcji zakupu. Personel – chłopak i dziewczyna, oboje bardzo młodzi, nie zwracali uwagi czy ktoś wchodzi czy ktoś wychodzi ze sklepu, ani co w ogóle dzieje się na sklepie. Skupieni byli na komputerach. Ogólnie odbieram to jako plus, gdyż klient może swobodnie poruszać się po sklepie i samodzielnie oglądać towar. To że nie jest bezpośrednio obserwowany przez personel, daje mu możliwość całkowitego skupienia się na tym czego chce. Dzięki temu klient nie jest skrępowany. Może, bez sztuczek sprzedawcy, sam zastanowić się nad towarem i porównać modele, a przecież wydatek na sprzęt AGD jest spory, a od tej decyzji zależy czy będziemy zadowoleni z produktu. Można sprawdzić co sklep oferuje, a potem iść porównać towar w innym sklepie -bez zbędnych rozmów, tj. przesadnego wychwalania cech danego towaru, prób naciągania i zapewniania, że to doskonały wybór. Brak nachalności to dobra praktyka i już bardzo rzadka. Dało się zauważyć, że klienci swobodnie i dobrze czują się w takim sklepie.W asortymencie oferowano m.in. lodówki, zmywarki, piekarniki, odkurzacze, miksery, blendery, sokowirówki, ekspresy do kawy. Ceny bardzo wygórowane. Marki znane, na pierwszy rzut oka towary bardzo dobrej jakości, ale pomimo wszystko ceny wydawały się być nieadekwatne. W sklepie duży wybór różnego towaru. Wszystkie sprzęty błyszczały, więc ogólne wrażenie o sklepie, jest takie, że jest bardzo czysty i zadbany.