Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Po kilku ostatnich wizytach w tym markecie stwierdziłam, że wypada bardzo blado w porównaniu z innymi marketami czy dyskontami w okolicy. Powodów jest kilka. Po pierwsze jest chyba za mało pracowników przy kasach - często nie ma nikogo za ladą przy "kasie specjalnej", gdzie można zakupić alkohole, wysłać zakład Lotto, zapłacić rachunki bądź złożyć reklamację na produkty zakupione w Intermarche. Byłam dzisiaj świadkiem, jak jedna z klientek czekała na obsługę przy tej właśnie kasie. Pani kasjerka z najbliższej kasy prosiła o cierpliwość i mówiła, że niedługo ktoś się zjawi. Sporo pracowników rozkładających towar widziałam za to na sali sprzedaży. Jest to kolejna "wada" sklepu - rozumiem, że przyszła dostawa i towar trzeba rozłożyć na półkach, ale już nie pierwszy raz byłam zmuszona przez to w pośpiechu wybierać byle jakie produkty, aby nie przeszkadzać pracownikom, którzy chcieli rozkładać/przekładać towar na półkach. Moim zdaniem taka sytuacja jest niedopuszczalna - to pracownik powinien uważać, żeby nie przeszkadzać klientowi, a nie na odwrót. Zwłaszcza w dziale z kosmetykami i jogurtami zdarza się, że pracownik przez dłuższy czas coś przekłada i nie można obejrzeć towaru, albo ustawi paletę z nowym towarem w takim miejscu, że robi się bardzo ciasno, albo też wymownie patrzy na klienta z nadzieją, że ten szybko coś wybierze i się odsunie, żeby pracownik mógł poukładać coś na półkach. W innych sklepach też są dostawy towaru, a jeszcze nigdzie indziej (!) nie było tak, że kilka razy czułam się niekomfortowo w takich sytuacjach (nie było tak nawet ani razu - tylko w Intermarche zwróciło to moją uwagę). Trzecią rzeczą, która mi się nie podoba, jest częsty brak cen produktów na półkach jak na stosunkowo niewielką powierzchnię marketu (np. jest 5 wariantów produktu, 4 mają ceny, a piąty nie) - nie zawsze mam ochotę chodzić z upatrzonym produktem do czytnika cen, więc do koszyka wkładam oznakowane cenowo produkty, a te które nie mają cen, zdarza mi się pomijać. Uważać należy także na daty ważności kosmetyków czy nabiału - czasami zdarza się, że produkty są blisko granicy terminu do spożycia, a nawet przeterminowane. Na szczęście ostatnio jest już pod tym względem lepiej, bo przeterminowanego produktu podczas ostatnich wizyt nie zobaczyłam. Na plus jest także to, że dość niedawno zatrudnieni (jak mi się zdaje) ochroniarze nie chodzą już za mną krok w krok, tak jak to robili jakiś czas temu. Cenowo sklep nie wypada najlepiej - zauważyłam, że odwiedzając inne markety i robiąc ilościowo porównywalne zakupy, w Intermarche płacę nieco więcej niż zazwyczaj.